Releu wireless 2 canale - Sonoff

Releu wireless 2 canale - Sonoff
Releu wireless 2 canale - Sonoff

Livrare gratuita

La comenzi de peste 200 lei.

Livrare in 24-48 ore

Prin Curierat Rapid.

Retur/schimb produse

In 14 zile.
Releu wireless 2 canale - Sonoff

252.00Lei 210.00Lei(Pret cu TVA)  

Livrare gratuita

La comenzi de peste 200 lei.

Livrare in 24-48 ore

Prin Curierat Rapid.

Retur / schimb produse

In 14 zile.

Releu wireless 2 canale - Sonoff Descriere Releul Sonoff WiFi este un releu wireless cu 2 canale, ce poate fi montat la o gama larga de dispozitive din casa, putand fi controlate prin intermediul aplicatiei eWeLink. Brand: SONOFF Tensiune alimentare: 90V~250V AC Curent maxim: 10A Standard wireless:Wi-Fi 2.4GHz b/g/n Mecanism Securitate:WEP/WPA-PSK/WPA2-PSK Temperatura functionare: 0℃~40℃ Umiditate: 5%-95% Material: ABS Conector: Universal Dimensiuni: 88x38mm Putere in stand-by: <0.5w Canale: 2 Putere maxima: 2200 W Culoare: Alb Probleme si solutii pentru inrolarea si buna functionare a releului Sonoff: Daca raspunsurile de mai jos nu va pot rezolva problema, va rugam sa transmiteti feed-back prin intermediul aplicatiei eWeLink. 1. Dispozitivul meu a fost adaugat cu success, dar ramane “Offline” Raspuns: Dispozitivului nou imperecheat ii trebuie 1-2 minute pentru a se conecta la router si la internet. Daca dispozitivul sta “Offline” pentru o mai lunga perioada de timp, va rugam sa analizati problema in functie de statusul LED-ului verde. 1.1. Led-ul verde clipeste rapid o data si se repeta, ceea ce inseamna ca dispozitivul a esuat in a se conecta la router. Motivul poate fi ca ati introdus parola gresita de WiFi sau ca dispozitivul este prea departe de router, ceea ce cauzeaza un semnal WiFi slab. Dispozitivul nu poate fi adaugat la routerul 5G-wifi, ci numai la 2.4G-wifi. In final, asigurati-va ca routerul este MAC-open. 1.2. Led-ul verde clipeste incet o data si se repeta, ceea ce inseamna ca dispozitivul s-a conectat la router si server, dar a esuat in a se adauga in lista de dispozitive.In acest caz, porniti din nou dispozitivul, si daca inca nu merge, adaugati din nou dispozitivul. 1.3. Led-ul verde clipeste rapid de 2 ori si se repeta, ceea ce inseamna ca dispozitivul s-a conectat la router dar a esuat in a se conecta la server. Atunci va rugam sa confirmati ca routerul WiFi functioneaza normal. 2. De ce Aplicatia nu poate gasi dispozitivul in stadiul de imperechere? Raspuns: Din cauza memoriei cache a smartphone-ului dvs. Va rugam inchideti reteaua WLAN de pe telefonul dvs., apoi reporniti-o dupa un minut. In acelasi timp, inchideti dispozitivul daca puteti, apoi reporniti-i si incercati din nou. 3. Led-ul verde ramane stins, chiar daca dispozitivul este pornit. Apasand butonul, dar dispozitivul tot nu functioneaza. Raspuns: Circuitul poate fi distrus. Va rugam contactati-ne!  
      

Releu wireless 2 canale - Sonoff Descriere Releul Sonoff WiFi este un releu wireless cu 2 canale, ce poate fi montat la o gama larga de dispozitive din casa, putand fi controlate prin intermediul aplicatiei eWeLink. Brand: SONOFF Tensiune alimentare: 90V~250V AC Curent maxim: 10A Standard wireless:Wi-Fi 2.4GHz b/g/n Mecanism Securitate:WEP/WPA-PSK/WPA2-PSK Temperatura functionare: 0℃~40℃ Umiditate: 5%-95% Material: ABS Conector: Universal Dimensiuni: 88x38mm Putere in stand-by: <0.5w Canale: 2 Putere maxima: 2200 W Culoare: Alb Probleme si solutii pentru inrolarea si buna functionare a releului Sonoff: Daca raspunsurile de mai jos nu va pot rezolva problema, va rugam sa transmiteti feed-back prin intermediul aplicatiei eWeLink. 1. Dispozitivul meu a fost adaugat cu success, dar ramane “Offline” Raspuns: Dispozitivului nou imperecheat ii trebuie 1-2 minute pentru a se conecta la router si la internet. Daca dispozitivul sta “Offline” pentru o mai lunga perioada de timp, va rugam sa analizati problema in functie de statusul LED-ului verde. 1.1. Led-ul verde clipeste rapid o data si se repeta, ceea ce inseamna ca dispozitivul a esuat in a se conecta la router. Motivul poate fi ca ati introdus parola gresita de WiFi sau ca dispozitivul este prea departe de router, ceea ce cauzeaza un semnal WiFi slab. Dispozitivul nu poate fi adaugat la routerul 5G-wifi, ci numai la 2.4G-wifi. In final, asigurati-va ca routerul este MAC-open. 1.2. Led-ul verde clipeste incet o data si se repeta, ceea ce inseamna ca dispozitivul s-a conectat la router si server, dar a esuat in a se adauga in lista de dispozitive.In acest caz, porniti din nou dispozitivul, si daca inca nu merge, adaugati din nou dispozitivul. 1.3. Led-ul verde clipeste rapid de 2 ori si se repeta, ceea ce inseamna ca dispozitivul s-a conectat la router dar a esuat in a se conecta la server. Atunci va rugam sa confirmati ca routerul WiFi functioneaza normal. 2. De ce Aplicatia nu poate gasi dispozitivul in stadiul de imperechere? Raspuns: Din cauza memoriei cache a smartphone-ului dvs. Va rugam inchideti reteaua WLAN de pe telefonul dvs., apoi reporniti-o dupa un minut. In acelasi timp, inchideti dispozitivul daca puteti, apoi reporniti-i si incercati din nou. 3. Led-ul verde ramane stins, chiar daca dispozitivul este pornit. Apasand butonul, dar dispozitivul tot nu functioneaza. Raspuns: Circuitul poate fi distrus. Va rugam contactati-ne!  

Da o nota acestui produs: 1 stea: nesatisfacator, 5 stele: excelent.

NOTE: Comentariul trebuie sa fie aprobat inainte de a putea fi vizibil pe site.